راهکارهایی برای رفع مشکلات فرش

راهکارهایی برای رفع مشکلات فرش
وقتی برای خونمون فرشی میخریم باید انتظار اینم داشته باشیم که با گذشت زمان ممکنه مشکلاتی هم برامون به وجود بیاد. پس بهتره خودمون رو آماده کنیم تا هر مشکلی سر راهمون قرار گرفت بتونیم به خوبی حلش کنیم. در واقع وضعیت فرش ها جوری هستن که به مرور زمان مشکلاتشون نمایان میشه. روزای اولی که فرش میخریم دغدغه این رو داریم که مبادا مشکلی براشون پیش بیاد و خیلی هم مواظب هستیم اما باید بدونیم که وضعیت فرش ها هم مثل وضعیت خودمون تغییر خواهند کرد. بسیاری از ما با مشکل پرز دهی فرش ماشینی آشنا هستیم و حتما تجربه اش کردیم و تونستیم تا حدودی پرز فرشمون رو مهار کنیم اما امروز میخوایم با رفع مشکلات فرش که ممکن هست برای هر خانم خانه داری پیش بیاد آشنا بشیم.

رفع مشکلات فرش شامل فرورفتگی

بسیاری از ما خانم های خانه دار با مشکل فرورفتگی فرش آشنا هستیم و میدونیم که چه معضلی هست اما نگران نباشین مشکل حل نشدنی نیست که بخواین فکرتون رو درگیرش کنین. من وقتی برای اولین بار با این مشکل برخورد کردم خیلی شوکه شدم نمیدونستم باید چیکار کنم. وقتی خواستم مبلمان رو جابجا کنم متوجه فرورفتگی فرش ها شدم تصمیم گرفتم از اینترنت کمک بگیرم که با یه سایتی آشنا شدم به اسم فروشگاه اینترنتی فرش مرداس.

رفع

[maxbutton id=1 ]

اونجا خیلی کامل توضیح داده بودن که چجوری باید این مشکل رو حل کنم. این فرورفتگی های فرش خیلی راحت به وسیله یخ حل میشه فقط کافیه یه تیکه یخ روی اون بذارین تا دوباره ظاهرشون مثل روز اول بشه. داخل این سایت، روش های متعددی برای رفع مشکلات فرش وجود داره.از بین بردن لکه روی فرشحتما بارها و بارها شده که با افتادن ماده خوراکی، فرش زبی پاتون لک بشه و ندونین که چجوری باید اونا رو از بین ببرین. هر لکه ای که روی فرش ظاهر میشه باید اون رو به روش خاصی خودش رفع کرد. فرش و قالیچه تمیز کردنشون یه مقدار سخته چون مثل لباس نیستن که بندازیشون داخل لباسشویی و تمیز بشن. اگه بخوایم خودمون تمیزشون کنیم و برق بندازیم باید اصول شستشوی فرش رو بدونیم اگر هم بخوایم فرش رو بسپاریم به قالیشویی که مطمئنا هزینه زیادی برامون خواهد داشت و ارزون تموم نمیشه ولی با یه ترفندهای ساده میتونیم از پسش بر بیایم. مثلا برای از بین لکه آدامس روی فرش کافیه که یه مقدار مایع ظرفشویی به همراه نمک روی فرش بریزیم و بذاریم چند دقیقه بمونه؛ ترکیب این دو ماده جادو میکنه. بعد از اون هم به آرومی میتونیم لکه رو از روی فرش تمیز کنیم.

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع پاک کننده ها و شوینده های فرش

رفع مشکلات فرش شامل بوی نامطبوع

ممکنه بعضی از اوقات بوهای نامطبوعی بر اثر ریختن غذا یا راه رفتن حیوانات روی فرش به وجود بیاد که حتی شاید خودمونم متوجه نشیم. برای از بین بردن این بوهای بد در خونه، جوش شیرین معجزه میکنه فقط کافیه یه مقدار از اون رو روی فرش بریزید.   
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید