فرشی ایده آل برای دکوراسیون اتاق کودک

فرشی ایده آل برای دکوراسیون اتاق کودک
همه ما وقتی اسم اتاق خواب میاد وسط، حس آرامش کل وجودمون رو میگیره و میدونیم که این اتاق ها جایی هست که میتونیم به خوبی خستگیمون رو بیرون بریزیم. حالا فرقی نمیکنه چه اتاق بزرگسال باشه چه اتاق کودک. ولی خب بر عکس اتاق خواب های ما بزرگترها که آسایش و راحتی حرف اول رو باید بزنه؛ در اتاق کودکان، هم باید انرژی موج بزنه و هم باید طوری اتاقشون رو طراحی و دکور کنیم که اون ها رو خسته و دلزده نکنه.

اهمیت خرید فرش کودکانه

چالشی که اکثر پدر و مادرها با آن روبرو هستن و خود من و همسرم هم درگیر اون بودیم اینه که چون اتاق بچه ها فضای کافی برای جا دادن همه اسباب و وسایل رو ندارن پس باید برای پیدا کردن جای مناسب، همه چی رو بهتر و جدی تر سازمان دهی کنیم و اینکه وسایل کاربردی برای بچه ها بخریم تا هم هزینه کمتری برامون داشته باشه و هم به بهترین شکل اتاقی زیبا و جذاب برای کودکانمان بسازیم حتی خود من هم برای خرید سیسمونی از خیلی از وسایل چشم پوشی کردم. اما نقش فرش رو نمی تونستم نادیده بگیرم چون اصلی ترین وسیله اتاق هست و بدون اون، فضا گرم و راحت نیست. در نتیجه یه بخش مهمی از دکوراسیون اتاق فرزندتون رو خرید فرش کودکانه تشکیل میده.برای کف اتاق کودک برنامه ریزی کنین!

خرید

[maxbutton id=5 url=https://dl.imerdas.com/fa/carpet/group/88/فرش-کلاریس-کودک-و-عروسکی- text=خرید فرش کلاریس کودک ]

وقتی برای خرید سیسمونی به فروشگاه ها سر میزدم فروشنده ها وسایل اضافی و دست و پا گیر زیادی بهم پیشنهاد میدادن من هم بی توجه به نظر اونا کاره خودم رو انجام میدادم و اون مواردی که فکر می کردم لازم هست رو در اولویت لیست خریدم گذاشته بودم. دوست داشتم کف اتاقش زیبا باشه و سراغ خرید فرش کودکانه و عروسکی رفتم که وقتی فرزندم به اون نگاه میکنه انرژی بگیره. این رو هم فهمیده بودم که خرید فرش کودکانه ممکنه دشواری های زیادی داشته باشه حتی سخت تر از انتخاب و خرید فرش پذیرایی.
  • پس نکته اولی که باید در نظر میگرفتم این بود که کف اتاق رو زیاد اشغال نکنم تا هم جا برای بازی باشه و هم زیبایی فرش به خوبی مشخص بشه.
  • دومین مسئله که اهمیت زیادی داشت جنس فرش کودک بود که خیلی ذهنمو درگیر کرده بود چون کودک من برای بازی و شیطنت باید پاهایش روی فرش قرار میگرفت پس جنس الیاف و موادی که در بافت اون به کار میرفت برام مهم بود و اینکه فرش ضد حساسیت و ضد آلرژی باشه.
  • سومین مورد رنگ فرش بود. چون کودک دختر داشتم پس باید از رنگ های به نوعی جیغ و دخترونه انتخاب میکردم. صورتی یکی از اولویت هام بود. روتختی، پرده ها و فرش باید ترکیبی از صورتی در اونها به کار رفته باشه.

بیشتر بخوانید: راهنمایی برای انتخاب مناسب فرش پسرانه

چون نزدیک به دنیا اومدن دخترم بود وقت کافی برای رفتن به بازار فرش رو نداشتم داخل گوگل، خرید فرش کودکانه دخترانه رو سرچ کردم و کلی سایت بهم معرفی شد اسم یکی از این فروشگاه ها که خودم تجربه خیلی خوبی از خریدم داشتم فروشگاه اینترنتی فرش مرداس بود که کلی طرح و رنگ فرش دخترانه بهم معرفی کرد در ضمن مشاوره رایگان فرش هم توسط متخصصان این فروشگاه داده میشه که خیلی برام جالب بود و تونست کمکم کنه.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید