قبل از خرید کفپوش سه بعدی بخوانید

قبل از خرید کفپوش سه بعدی بخوانید
کفپوش ها نقش بسیار مهمی در ظاهر نهایی دکوراسیون داخلی خانه ها دارند. به همین خاطر باید توجه داشته باشید که متناسب با سبک دکوراسیون حاکم بر منزلتان بهترین کفپوش را انتخاب نمایید. در راستای این هدف می توانید با یک طراح دکوراسیون داخلی مشورت کرده و با راهنما گرفتن از چنین شخصی انتخاب را برای خودتان راحت تر کنید. اما در صورتی که مایل باشید، با کمی مطالعه نیز می توانید اطلاعات مفیدی در رابطه با کفپوش ها بدست آورید.

آشنایی کلی با کفپوش سه بعدی

کفپوش سه بعدی دسته ای از کفپوش ها هستند که در سال های اخیر با استقبال خوبی مواجه شده اند. آنها به جهت طرح و رنگ های متنوعی که دارند، بسیار محبوب شده اند. شکل ظاهری آنها به گونه ای است که می توانید شاهد تصاویر سه بعدی و به اصطلاح برجسته در سطح آن باشید.به طور کلی این دسته از کفپوش ها متشکل از سه لایه هستند که تصویر مورد نظر در آنها بخش میانی لایه ها را تشکیل داده و لایه های زیرین و رویی کفپوش از جنس هایی می باشند که می توانید آنها را در سایر کفپوش ها نیز بیابید. همچنین به یاد داشته باشید که استفاده از کفپوش های سه بعدی تنها محدود به خانه ها نبوده و در فروشگاه ها، هتل ها، بیمارستان ها و... نیز کارایی دارند.

کفپوش

فقط نکته مهمی که در رابطه با کفپوش های سه بعدی باید رعایت کنید، این است که تصویر مورد نظرتان در آنها را حتما متناسب با محیط مخصوصی انتخاب نمایید زیرا طرح کفپوش های سه بعدی به گونه ای است که برای تمامی بخش خانه مناسب می باشند. به بیان واضح تر آن کفپوشی که برای اتاق خواب و یا سرویس بهداشتی طراحی شده است را در اتاق خواب و یا سالن پذیرایی بکار نبرید!مزایای کفپوش های سه بعدییکی از ویژگی های این دسته از کفپوش ها که باعث زیبایی آن می شود، عدم وجود درز و جداشدگی در آن است. یعنی اگر دقت کرده باشید، در کفپوشی مانند سرامیک فاصله بین هر یک از آنها به صورت نوعی درز نشان داده می شود. ولی در کفپوش های سه بعدی شاهد چنین موردی نیستیم و همین موضوع باعث می شود که تصویر سه بعدی یکدست به نظر برسد. شاید با خود بگویید که وجود این ویژگی حتما باعث ایجاد لغزندگی بر روی سطح آن می شود اما باید بدانید که لیز نبودن سطح این نوع کفپوش ها از جمله ویژگی های مثبت دیگر آنها می باشد.مقاومت و استحکام آنها در برابر ضربه بالا است و خیالتان از این بابت می تواند راحت باشد. همچنین در رابطه با شستن و تمیز کردن آن نیز نباید نگران باشید چرا که نسبت به مواد شوینده گوناگون حساسیتی نداشته و مشکلی در این زمینه پیش نخواهد آمد.از جمله مزایای دیگر کفپوش سه بعدی می توان به امکان سفارشی کردن محصول اشاره کرد. یعنی اگر شما تصویر خاصی را مد نظر داشته باشید، می توانید آن را سفارش داده و در نهایت کفپوش با ظاهر دلخواهتان را دریافت خواهید کرد. این موضوع می تواند تاثیر بسزایی در رعایت هماهنگی رنگ و ظاهر کفپوش با دکوراسیون منزلتان داشته باشد.معایب کفپوش های سه بعدی

کفپوش

از جمله معایب کفپوش سه بعدی در وهله اول می توان به قیمت بالای آن در مقایسه با سایر کفپوش ها اشاره کرد. به دنبال همین امر طبیعتا در صورتی که آسیبی به آن وارد شود نیز باید هزینه بالایی را متقبل شوید.یک عیب دیگر آن این است که فرد نصب کننده اگر تجربه اجرای این کفپوش ها را برای مدت طولانی داشته باشد، ممکن است که با گذشت زمان به نوعی بیماری و یا مشکل تنفسی دچار شود. زیرا موادی که در نصب کفپوش های سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرند، در اثر ترکیب با یکدیگر نوعی گاز سمی تولید می کنند که استنشاق آن به صورت طولانی مدت می تواند مشکل آفرین باشد.همچنین در صورت عدم نصب صحیح این کفپوش ها و ورود آب به میان لایه های آن به مرور زمان شاهد تورم و از بین رفتن آن می شوید. جدا از آن این کفپوش ها نباید خیلی با گرمای بالا در تماس باشند. زیرا گرمای بیش از اندازه باعث آسیب رساندن به وضوح تصویر موجود در آنها می شود.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید