قیمت فرش مدرن چند است؟

قیمت فرش مدرن چند است؟
هر چند که در گذشته فرش فقط وسیله ای بود برای پوشاندن کفپوش خانه ها و طرح های سنتی در بازار بیشتر روی بورس بودند، اما امروزه با تغییر سبک زندگی مردم و استفاده از وسایل مدرن و فانتزی در منازل، فرش سنتی کم کم از رونق افتاده و جای خود را به فرش مدرن ماشینی و فرش فانتزی داده است. شاید برایتان جالب باشد در میان انبوهی از طرح و رنگ فرش ماشینی با واژه ای به نام فرش بلژیکی برخورد کنید. با شنیدن نام این فرش ها ممکن است از ویژگی های این مدل؛ اطلاعات و اینکه چه تفاوت هایی با انواع فرش ماشینی و فرش دستباف ایرانی دارند نداشته باشید. اینکه این نوع فرش ها برایتان مناسب هستند یا نیستند؟ و یا اصلا فرش بلژیکی چیست از دیگرسوالاتی خواهد بود که ممکن است ذهنتان را درگیر کند پس در قدم اول خوب است که آن ها را بشناسید و بدانید چه ویژگی هایی دارند؟فرش شنل یا فرش مدرن ماشینی چیست؟قیمت

[maxbutton id=5 url=https://dl.imerdas.com/fa/carpet/group/7/فرش-شنل text=خرید فرش شنل ]

فرش بلژیکی یا همان فرش شنل که امروزه با عنوان فرش تزیینی هم در بازار شناخته می شود یکی از انواع فرش مدرن است. این فرش ها از نظر ظرافت و شفافیت شبیه فرش ابریشمی است و طرح و رنگبندی های متنوعی دارد. در واقع جنس و الیاف به کار رفته در فرش شنل ، ابریشم مصنوعی یا همان پلی استر است و دارای ویژگی هایی از جمله ضد لک، ضد حساسیت و ضد آلرژی است. استفاده از لاتکس در پشت فرش مانع از سر خوردن آن ها بر روی سرامیک، سنگ و پارکت می شود. از ویژگی های دیگر این فرش ها شستشوی راحت آن ها است. اکثرا افرادی که به زیبایی اهمیت می دهند و خواهان به وجود آوردن فضایی مدرن در خانه هستند فرش های شنل برایشان جذابیت زیادی خواهد داشت.

قیمت فرش مدرن ماشینی در بازار چگونه است؟

هم اکنون شاهد ورود فرش هایی در بازار هستیم که کاملا متفاوت با فرش سنتی ایرانی است. فرش مدرن ؛ در نقشه، جنس و ابعاد متنوع و جدید تولید شده و طرفداران خاص خودش را هم پیدا کرده است. دلیل این همه محبوبیت مربوط می شود به تنوع در طرح و رنگ این فرش ها و همچنین قیمت فرش مدرن که مناسب می باشد. قیمت فرش مدرن ماشینی شنل در مقایسه با قیمت فرش دستباف یا فرش ماشینی اکریلیک بسیار مقرون به صرفه است. بنابراین افرادی که بودجه کافی برای خرید فرش گران قیمت را ندارند بهترین گزینه برایشان خرید فرش شنل یا همان فرش بلژیکی خواهد بود.

قیمت فرش مدرن ماشینی شنل

نوع کالاسایز 1.5*1سایز 2.25*1.5سایز 3*2سایز3.5*2.5سایز3*4
فرش شنل165000 تومان370000 تومان600000 تومان930000 تومان1200000 تومان

بیشتر بخوانید: فرش شنل ماشینی در دکور مدرن

برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید