لامپ ها و لوسترهای هوشمند

لامپ ها و لوسترهای هوشمند
در دنیای امروز همه چیز رفته رفته به سمت هوشمند سازی منازل پیش می رود! از روی کار آمدن تکنولوژی برای درها و پنجره ها گرفته تا انواع لوستر و لامپ هوشمند که جایگزین نوع قدیمی خود شده اند! لامپ ها و لوسترهایی که همچون لوازم روشنایی قدیمی تنها برای روشن کردن محیط استفاده نمی شوند. اینترنت و تکنولوژی پا را فراتر از تصورات ما گذاشته و حال می توانید با اتصال به اینترنت، بی آنکه نیازی به فشار دادن کلید برق باشد، روشنایی منزل و محل کار خود را از راه دور و حتی طبق زمانبندی کنترل کنید! اما سطح بی نظیر تکنولوژی سیستم های روشنایی تنها به خاموش و روشن شدن از طریق Wi-Fi ختم نمی شود. همراه ما باشید تا با قابلیت های هیجان انگیز لامپ ها و لوسترهای هوشمند بیشتر آشنا شوید.

تغییر رنگ با لامپ هوشمند

لامپ و لوسترهای هوشمند چیزی فراتر از تصورات ما هستند! آنها قابلیت تغییر رنگ دارند و شما می توانید بیش از 16 میلیون رنگ را تنها از طریق اپلیکیشن مخصوص در منزل خود به وجود آورید! کافیست تنظیم کنید تا به هنگام شب، رنگ لامپ ها به آبی آسمان در بیاید تا خوابی راحت تجربه کنید! یا که می توانید در میهمانی ها و جشن های خود رنگ لامپ ها و لوسترها را متناسب با تم جشن و موسیقی تغییر دهید. با وجود لوستر و لامپ هوشمند می توانید خوابی آسوده را هم تجربه کنید. این لامپ ها می توانند با ایجاد نورهای ویژه در هنگام روز سطح ملاتونین بدن را کاهش داده تا سرحال شوید و به هنگام شب با تغییر رنگ میزان ملاتونین را افزایش داده تا به خوابی آسوده بروید.

قابلیت پخش موسیقی با لامپ هوشمند

لامپ

بیشتر بخوانید: بهترین دکوراسیون خانه عروس (بخش اول)

پخش موسیقی آن هم از طریق لامپ و لوستر شاید اتفاقی باشد که تحقق یافتنش چیزی شبیه رویاست! اما جالب است بدانید که برخی از سیستم های روشنایی هوشمند از این قابلیت منحصر به فرد برخوردار می باشند. البته نباید فراموش کرد که بسیاری از آن ها کیفیت صوت و صدای خوبی ندارند و اگر شما تنها برای این قابلیت اقدام به خرید لامپ هوشمند کرده اید بهتر است لامپی را خریداری نموده که کیفیت صدای بالایی داشته باشد.

کنترل و تنظیم از راه دور

قابلیت کنترل از هر نقطه ی دنیا و تنظیم نور ویژگی اصلی لامپ ها و لوسترهای هوشمند است. با این قابلیت شما می توانید نور منزل یا محل کار خود را کنترل نموده و شدت نور یا روشن، خاموش شدن آن را تنظیم نمایید. اگر چندین نوع لامپ و لوستر هوشمند در منزل خود دارید، می توانید با استفاده از یک اپلیکیشن، تمامی آن ها را با یکدیگر سینک کرده و با فشردن یک دکمه آن ها را تنظیم و خاموش و روشن نمایید.

تنظیم شدت نور

انواع لوستر و لامپ هوشمند دارای قابلیت کنترل شدت نور نیز می باشند. این قابلیت که ساده ترین ویژگی این سیستم های روشنایی است از طریق اپلیکیشن های مختص به آن ها قابل تنظیم می باشد. البته لازم است بدانید که تنظیم میزان شدت نور کاملا بستگی به نوع لامپ و یا لوستر شما دارد.

صرفه جویی در مصرف برق با لامپ های هوشمند

با نصب لامپ و لوسترهای هوشمند تا حد زیادی در مصرف برق صرفه جویی خواهید کرد! همچنین این لامپ ها شاید در مقایسه با لامپ های پر مصرف گران تر باشند اما بی شک خریدشان کاری معقول است و در کنار زیبایی و نور چشمگیری که به فضا و محیط خانه ی شما می بخشند، بسیار کم مصرف بوده و تا حد زیادی هزینه های شما را از بابت قبض های برق پایین می آورد.
برای ثبت دیدگاه خود لطفا وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید